  • 1. Data: 2003-07-30 13:36:23
    Temat: Jaka stawka Vat na export uslug ?
    Od: "[ RaQi ]" <n...@s...com>

    R,
    --

    &*(RaQi??) // --: Gdzie żyją RAQI : email: studio (at) post. pl :

    : Yahoo Messenger ID: TwojeStudio | GG: 328.28.00 :
    : IAX phone number: 1(700) 616-56-51 | Voice on net: msnbc.com
    : Jabber: T...@j...org.uk |

  • 2. Data: 2003-07-30 13:46:31
    Temat: Re: Jaka stawka Vat na export uslug ?
    Od: "[ RaQi ]" <n...@s...com>

    [ RaQi ] wrote:

    > R,

    mam, jest to 0%.

    R,

  • 3. Data: 2003-07-30 21:17:20
    Od: Jastra <j...@g...sprint.pl>

    On Wed, 30 Jul 2003, [ RaQi ] wrote:

    > mam, jest to 0%.
    >
    > R,
    A czy wiesz, czym jest eksport uslug dla urzedu skarbowego?
    Ze jak programujesz w Polsce i wysylasz modemem, to nie eksport uslug.
    Jak programujesz siedzac za granica, to jest eksport uslug!

    Pozdrowienia
    Basia

  • 4. Data: 2003-07-31 19:39:45
    Od: Marcin Bohosiewicz <m...@e...kernel.pl>

    Jastra <j...@g...sprint.pl> wrote:

    > A czy wiesz, czym jest eksport uslug dla urzedu skarbowego?
    > Ze jak programujesz w Polsce i wysylasz modemem, to nie eksport uslug.
    > Jak programujesz siedzac za granica, to jest eksport uslug!

    A jak ktos juz dotkanl tego drazliwego tematu, to sie spytam:
    mam sytuacje taka, ze mam klienta z Niemiec, ktury chce zeby
    zrobic mu siec i serwer. Firme (DG) zarejestrowana mam w Polsce.

    Co mam zrobic by wykonujac u klienta w Niemczech usluge nikt
    mi sie nie przyczepil ze pracuje na czarno itp.

    Serwer dostarzca klient, ja tylko przywoze dysk z Linuxem.
    Ale musze byc tam kilka dni (konfiguracja, zakladanie kont,
    montaz szafy, instalacja switchy itp.).

    I drugie.. jak z faktura, vat 0% czy 22%, SAD na dysk?

    Aha.. i jak to bedzie po 1.05.2004.

    M.

    --
    -| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - m...@k...pl == |-
    -| == tel. +48 601 485097 - PLD Team - m...@p...org.pl == |-

  • 5. Data: 2003-08-01 20:19:52
    Od: "KWOL" <k...@p...onet.pl>

    Czesc,
    1. Fakturę eksportową wystawiasz z VATem 0%,
    2. musisz spisać umowę z firmą zagraniczną - umieść w niej informację o
    tym,
    że usługa zostanie wykonana w Niemczech.
    3. Płatność powinna być uregulowana przelewem międzybankowym -
    nie bierz gotówki.
    To są 3 warunki, które powinieneś spełnić.
    Sprawę dysku bym pominął w dokumentach (faktura, umowa), żeby
    nie zakopywać się właśnie w papiery.
    Nie mam pojęcia, jak to będzie po 1.05.04. :)
    Pozdrawiam,
    Krzysiek