  • 1. Data: 2004-04-14 14:16:52
    Temat: Czy można odliczyc mieszkanie od podatku?
    Od: "MK" <r...@p...onet.pl>

    Witam,
    Moi rodzice kupili w tamtym roku tj. 04.2003 mieszkanie od córki.
    MIeszkanie nie jest nowe, w starszym bloku. Zawarli umowe notarialną
    kupna-sprzedaży u notariusza.

    Czy jest jescze jakaś ulga, z której możnaby skorzystac i odliczyc takie
    zakupione mieszkanie?

    MK

  • 2. Data: 2004-04-14 14:18:46
    Temat: Re: Czy można odliczyc mieszkanie od podatku?
    Od: "MK" <r...@p...onet.pl>

    Zapomniałem dodać że mieszkaanie jest typu własnościowe-spółdzielcze czy jak
    to tam nazywają.

  • 3. Data: 2004-04-14 21:42:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 14 Apr 2004, MK wrote:

    >+ Zapomniałem dodać że mieszkaanie jest typu własnościowe-spółdzielcze czy jak
    >+ to tam nazywają.

    ...to dla porządku: mieszkanie jest własnością spółdzielni.
    Kupili prawo do używania go :)
    (a na ulgę nie mam pomysłu)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2004-04-15 06:02:00
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

    > ...to dla porządku: mieszkanie jest własnością spółdzielni.
    > Kupili prawo do używania go :)
    > (a na ulgę nie mam pomysłu)
    -----------------------------
    Nie bardzo wiem o jakiej uldze myslał pytający ale ta inwestycyjna na zakup
    mieszkania czy domu juz jej nie było za 2003.
    Wiola

  • 5. Data: 2004-04-15 08:32:19
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik "MK" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kupna-sprzedaży u notariusza.
    >
    > Czy jest jescze jakaś ulga, z której możnaby skorzystac i odliczyc takie

    Nie. Jest wylacznie ulga odsetkowa za splate kredytu od NOWEGO mieszkania.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5