  • Data: 2004-12-24 15:11:53
    Temat: Re: Czy mozna w koszta...?
    Od: "-ZED-" <w...@w...to.polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

    Hej!

    "MooSHEL" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cqado0$94p$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Dzięki za zaangażowanie w dyskusję. Podoba mi się, że znajdujesz chęć
    > rozmawiania o takich, jak to kolega ZED określił pogardliwie "dylematach".
    > ;-)))))

    Nie pogardliwie wcale. Po prostu - dyskusja stała sie na tyle hermetyczna,
    iż poprosiłem o krótkie streszczenie po uzgodnieniu stanowisk, bo temat
    ciekawy, ale czasu brak na całościowe wnikanie we wszystkie niuanse.

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>
    > Wiadomo ze najbezpieczniejszym sportem sa szachy i dlatego sa
    Szachy? Bezpieczne? Albo zbiją Ci konia albo posuną królową... Uj. ;-)
    (Czach)