    From: gonia <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy można wystawić FV na zaliczkę 20%?
    Date: Wed, 01 Feb 2006 15:11:12 +0100

    Dnia 01-02-2006 13:09, Użytkownik cef napisał:

    > RMF w sprawie zwrotu...wystawiania faktur...
    > z maja 2005
    > par 13 i 14

    ale tu jest mowa tylko o tym, kiedy następuje obowiązek wystawienia
    faktury, przy czym faktury na zaliczki traktowane są tak samo jak faktura
    a ustawa mówi, że osobom fizycznym faktury wystawia się tylko na żądanie

    ani ustawa ani to rozporządzenie moim zdaniem nie mówią, żę fakturę na
    otrzymaną zaliczkę "MUSI się" wystawić

    nie widzę nigdzie takiego nakazu ( poza obowiązkiem podatkowym, ale to
    co innego)

    i ja o to pytam

    g.