    From: scream <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy musze placic podatek dochodowy?
    Date: Wed, 20 Jul 2005 01:51:59 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@chello084010214247.chello.pl

    witek napisał(a):
    > tak,
    > na pewno tak jest w przypadku zagranicznej umowy o pracę.
    > Samodzielnie wpłaca się zaliczki.

    tak wlasnie myslalem
    gdzie mozna czegos wiecej sie dowiedziec na ten temat? np. czy musialbym
    jakos rejestrowac sie w US, do ktorego dnia miesiaca mam wplacic, itp.

    > Nie wiem czy nie masz wówczas wymogu samodzielnego opłacania ZUS i
    > zdrowotnego, ale zdaje się, że nie.

    miejmy nadzieje, ze nie - bo jesli tak, to wowczas zacznie mi sie to
    dosc srednio oplacac i bede musial cos zakombinowac ;) a zalezy mi na
    tym, aby bylo to jednak w 100% legalne...

    > Natomiast samodzielnie opłacać zdrowotne jednak by warto było, bo wizyta
    > w szpitalu może się okazać dla ciebie kosztowna.

    podziekuje... za niewiele wiecej moge miec duzo lepsza opieke + jeszcze
    mnie ubezpiecza

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl