eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy nierozliczony za 2000r wydatek na cele mieszkaniowe mozna jeszcze rozliczyc? › Re: Czy nierozliczony za 2000r wydatek na cele mieszkaniowe mozna jeszcze rozliczyc?
  • Data: 2003-03-24 23:00:29
    Temat: Re: Czy nierozliczony za 2000r wydatek na cele mieszkaniowe mozna jeszcze rozliczyc?
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MariuszK" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b5nvlt$9ha$1@nemesis.news.tpi.pl...
    Witam,

    Mam taka sytuacje w ktorej wiekszosc wydatkow na cele mieszkaniowe zostala
    poniesiona w 1999r. i za ten rok zostaly rozliczone (duza ulga
    mieszkaniowa), niestety ostatnia transza kredytu mieszkaniowego byla juz w
    2000r. i przy rozliczeniu tego roku zostala przeoczona. Czy w chwili obecnej
    istnieje jeszcze mozliwosc rozliczenia tego czy to juz niestety przepadlo?

    Pozdrawiam,
    MariuszK
    Nie wiem czy dobrze rozumiem w czym problem ale możesz zrobić pit korygujący
    za tamten okres.Tak sądze
    Wiola