  • 11. Data: 2002-01-21 10:14:45
    Temat: Re: Czy nowe druki na przelewy obowiązują już czy dopiero za rok
    Od: "Joanna Żbikowska" <a...@a...com.pl>

    Użytkownik "Joanna Żbikowska" <a...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    news:<a29bnc$r2e$1@news.tpi.pl>...

    <CIACH>
    > I jeszcze jedno - podatnicy, którzy drukują polecenia przelewu z PŁATNIKA
    > (na zwykłym) papierze a nie czerwonych druczkach - mają podwyższone opłaty
    > banku za przelewy o 50%(znowu PKO BP).
    > Czy bank ma prawo ? czy też może wydruki z Płatnika same z siebie są już
    > "standardowe"?
    > HELP
    > Joaśka

    Dostałam właśnie odpowiedź od sewisu PŁATNIKA:
    "Witam
    Program Płatnik tworzy dokumenty płatnicze wg aktualnie obowiązującego
    rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 4 grudnia 1998 .
    Zgodnie z rozporządzniem w polu nr rachunku zleceniodawcy przewidzino 25
    znaków. Centrala ZUS została poinformowana o Państwa problemach w banku,
    bedą przeprowadzone rozmowy z Rada banku w tej sprawie.
    Serwis Płatnika"

    Dalej nie wiadomo, czy płacić więcej za przelew czarno biały...
    Joanna

  • 12. Data: 2002-01-21 12:48:05
    Od: "Dante" <d...@h...com>

    Ja sobie druki zeskanowalem i wkleilem do Excela gdzie przy okazji
    automatuycznie wpisuja mi sie wszystkie dane, tylko wstawiam kwoty ktore
    przy okazji mi sie wyliczaja kontrolujac w ten sposob platnika.
    2 dni radosnej tworczosci i narazie mam spokoj.