    From: bokomaru <b...@z...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy od zwrotu pozyczki musze sie rozliczac?
    Date: Thu, 26 Jun 2008 12:29:30 +0200

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > Pic w tym, że formalnie rzecz biorąc *już* jest przekroczony termin
    > na zgłoszenie pożyczki, aby była "bez limitu"...

    Gotfryd, MSZ to jest kombinowanie pod gore. Po pierwsze, kontrola
    skarbowa kont osobistych raczej nie tyka. Po drugie, istnieje
    wytlumaczenie, ze przelew czy tez zwrot nie byl zadna pozyczka.
    Otóż - mogę sobie łatwo wyobrazić, że prosze kolege/mame/kogotamjeszcze
    o zakup czegos. I przelewam pieniadze na konto, bo mi tak najwygodniej.
    nie ma pozyczki, nie ma czynnosci cywilnoprawnej.

    sposob inny, to wpisac 'seks oralny', 'podgrzybki', "jagódki" w tytul
    przelewu.

    --
    bartek