eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy osoba fizyczna moze uzyskac zwrot podatku za zakupiony komputer? › Re: Czy osoba fizyczna moze uzyskac zwrot podatku za zakupiony komputer?
  • Data: 2002-10-07 07:05:19
    Temat: Re: Czy osoba fizyczna moze uzyskac zwrot podatku za zakupiony komputer?
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Daria Smolińska
    > Sama w swoim czasie skorzystałam z tego odliczenia, ale dla US miałam
    > zaświadczenie od pracodawcy, że jestem zatrudniona na stanowisku, kórego
    > specyfika wymaga pracy przy komputerze i zakup komputera jest związany z
    > pracą zawodową.
    > Ela
    Myśle że jeśli odpowiadasz Tomaszowi to chyba nie odliczyłaś Vat o który on
    pytał ale odliczyłaś zakup w ramach ulgi na zakup przyrządów i pomocy ( ulga
    w ramach podatku dochodowego a nie Vat).
    Odpowiadając na pytanie Tomasza
    Nie odliczać Vat możesz jednak odliczyć zakup w ramach ulgi podatkowej
    jeśli masz umowę o pracę a praca na kompterze jest potrzebna w
    pracy.Wysokość jest taka jak pisał poprzednik.
    Jolka