  • 1. Data: 2005-11-11 17:15:52
    Temat: Czy posiadacie pieczątki? :)
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    No właśnie, jako koniukturalista sobie takową dałem zrobić, mam i
    stempluję tam gdzie każą. Co nie znaczy, że nie denerwuje mnie, kiedy coś
    trzeba załatwić w biegu, a tu nagle trzeba walczyć z tezą "nie ma pan
    pieczątki? oj, no to przykro mi, pan przywiezie i podstempluje, to przyjmiemy" :)

    Niemniej niedawno asystowałem komuś w zakładaniu DG i uparłem się, żeby nie
    robił tej cholernej, bezsensownej pieczątki. No i już się zaczyna - na
    NIP-1 miła pani w US kazała napisać "PIECZĄTKA W TRAKCIE WYRABIANIA" :)))

    Jak to jest u was?

    P.S. Wpadłem na pomysł - zrobię sobie pieczątkę zawierającą emblemat
    uśmiechniętej buzi i jak już się gdzieś uprą, to wyjmę i przystawię takie
    coś. ;) No co - ma być pieczątka - jest...
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2005-11-11 19:07:41
    Temat: Re: Czy posiadacie pieczątki? :)
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Samotnik napisał:

> [...]
    > robił tej cholernej, bezsensownej pieczątki. No i już się zaczyna - na
    > NIP-1 miła pani w US kazała napisać "PIECZĄTKA W TRAKCIE WYRABIANIA" :)))

    Pieczątki nie mam i nie zamierzam. Pies z kulawą nogą mnie o pieczątkę
    nie pytał.

    > P.S. Wpadłem na pomysł - zrobię sobie pieczątkę zawierającą emblemat
    > uśmiechniętej buzi i jak już się gdzieś uprą, to wyjmę i przystawię takie
    > coś. ;) No co - ma być pieczątka - jest...

    Pomysł mi się podoba. Aczkolwiek nie zapominaj o REGONie, być musi.

    pzdr

    Tomek

    INTERIA.PL | Kliknij po wiecej >>> http://link.interia.pl/f18c1

  • 3. Data: 2005-11-11 19:14:09
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <4...@p...fm>, Tomasz Staszewski wrote:

    > Pieczątki nie mam i nie zamierzam. Pies z kulawą nogą mnie o pieczątkę
    > nie pytał.

    To po prostu zależy od US i lokalnych zwyczajów

    > Pomysł mi się podoba. Aczkolwiek nie zapominaj o REGONie, być musi.

    W sumie tak, skoro ma udawać firmową. :)
    --
    Samotnik

  • 4. Data: 2005-11-12 00:15:13
    Od: Marcin Szawurski <x...@x...pl>

    Samotnik wrote:

> [...]
    > robił tej cholernej, bezsensownej pieczątki. No i już się zaczyna - na
    > NIP-1 miła pani w US kazała napisać "PIECZĄTKA W TRAKCIE WYRABIANIA" :)))

    Ja ostatnio zakładałem i nikogo nie obeszło.

  • 5. Data: 2005-11-12 01:09:41
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Tomasz Staszewski <t...@p...fm> wrote:
    > Pieczątki nie mam i nie zamierzam. Pies z kulawą nogą mnie o pieczątkę
    > nie pytał.

    Niektóre bardziej skostniałe banki chcą stempla. Dobrze że nie podpisu
    krwią. Zawsze to dodatkowy głos za zmianą banku - jeśli ma durne wymogi,
    to na pewno na pieczątce ich zestaw bezsensownego uprzykrzania życia
    się nie kończy.

    P.

  • 6. Data: 2005-11-12 01:58:46
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Paszczak wrote:

> [...]
    > krwią. Zawsze to dodatkowy głos za zmianą banku - jeśli ma durne wymogi,
    > to na pewno na pieczątce ich zestaw bezsensownego uprzykrzania życia

    Zrobcie sobie pieczątkę z napisem "pieczątki nie posiada".

  • 7. Data: 2005-11-12 10:01:40
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Niektóre bardziej skostniałe banki chcą stempla. Dobrze że nie podpisu

    Gorzej, niektóre chcą 'stępla'. Jeden z większych banków ma
    zaświadczenie o zarobkach, gdzie jest miejsce na 'stępel zakładu'. A na
    końcu chyba jeszcze jest 'stępel i podpis upoważnionego pracownika'.
    Jest to oryginalny druk, kolorowy (wydruk z drukarni), aż sobie zdjęcie
    pstryknęłam tego ;)

    Ale fakt, większość druczków typu 'zaświadczenie o zarobkach' wymaga
    pieczątki zakładu pracy. :>

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 8. Data: 2005-11-12 10:59:40
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm> wrote:
    > Ale fakt, większość druczków typu 'zaświadczenie o zarobkach' wymaga
    > pieczątki zakładu pracy. :>

    Właśnie - ja mogę na takim przybić uśmiechniętą buźkę z Regonem, ale potem
    pracownik nie dostanie kredytu, bo bank uzna, że pracodawca niepoważny.

    Bo dla niektórych miarą wiarygodności kredytowej jest rozmiar pieczątki.

    Dobrze, że tylko pieczątki.

    P.

  • 9. Data: 2005-11-12 18:07:12
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Nikiel ;-) napisał(a):
    > Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Gorzej, niektóre chcą 'stępla'. Jeden z większych banków ma
    > zaświadczenie o zarobkach, gdzie jest miejsce na 'stępel zakładu'. A na

    Dlaczego się czepiasz biednego banku? :) Mam słowniki wydane przez
    PWN (wersja komputerowa). Dodawany jest do nich programik "definicje
    PWN", gdzie możemy wyczytać:

    STEMPEL
    przyrząd do wyciskania lub odbijania pieczęci, także nazwa znaku
    odbitego stęmpla.

    Proszę uważnie przeczytać ostatnie słowo.

    Skoro nawet słownik się myli... :)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 10. Data: 2005-11-13 17:17:29
    Od: "PRACA" <logo[usun_to]@op.pl>

    <ciach>
    ostatnio czytałem na portalu pit.pl lub vat.pl, że osoba prowadząca DG nie
    musi mieć pieczątki (z odnośnikami do właściwych przepisów). niemniej z tą
    buźką to fajny pomysł, aczkolwiek jak już to ja zdobię sobie z kotkiem

    WojtekPL