  • Data: 2004-08-04 10:19:40
    Temat: Re: Czy przed 01.05 też był wymóg
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    <w...@W...pl> napisal(a):

    > Początkowo nie a potem tak

    Tzn. od kiedy? Bo ja sobie z czystej głupoty przeprogramowałem kiedyś
    kasę - po prostu próbując zaprogramować towary przez pomyłkę zmieniłem
    przypisanie stawek na inne i olałem temat. Potem w maju zobaczyłem
    rozporządzenie i przeprogramowałem na właściwe. A zatem co mi mogą za
    to zrobić? ;-)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie