    From: "Latet" <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy przelew na konto firmowe to problem?
    Date: Tue, 5 Aug 2003 14:45:45 +0200

    > Cie bardzo gnębi to zawsze możesz przelać ta stówę z powrotem kumplowi i
    > opisac "zwrot omyłkowej wpłaty". A potem roliczyc sie z kolega w inny,
    > dowolny sposób.

    OK...... a czy kolejnosc tych operacji jest istotna?
    Tzn. czy muszę mu to po tym jak on mi to przysłał czy mogę wczesniej?
    No bo tak się złozyło, że jak ja mu te 100 zł pozyczalem, to zrobiłem
    to przelewem z tego samego konta firmowego. No tak akurat wyszło :-)
    Wiec w historii konta mBiznes widac, ze najpierw wyslalem tej osobie
    100 zł, a potem ta sama osoba odesłała mi to spowrotem.
    Czy to mnie bardziej "zabezpiecza" w razie kontroli?
    (tematem przelewu byla chyba "pozyczka" - czy tak niskie pozyczki
    miedzy osobami fizycznymi podlegają jakiemus opodatkowaniu???).

    A zdrugiej strony - załuzmy ze sobie cos prywatnie kupie na Allegro
    i zaplace przelewem z konta mBiznes. Czy US uzna to za.....
    ukrywanie kosztów? ;-)

    Dzieki,

    latet