  • 11. Data: 2009-04-30 20:19:43
    Temat: Re: Czy rząd ma prawo wprowadzać podatek "ekologiczny"?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "p" <...@r...tu> napisał w wiadomości
    news:gtcmqg$1uu$1@news.wp.pl...

    > Dziś buntujemy się o żarówki, stare auta. Jako zabytki będą istnieć.
    > Firma z Afryki chciała kupić w Polsce staromodne żelazka z duszą. Nie
    > produkuje się:-)
    > Czemu ja nie chce kupić lampy naftowej, rydwanu, telewizora Wisła, kożucha

    Nie wiem, jak z TV Wisla czy rydwanem. ale jesli chodzi o lampy naftowe, to
    widzialem nowki w Carrefourze. Wersja bez lusterka - czyli dookolna.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2009-04-30 20:55:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    p pisze:

> [...]
    > kożucha z niedźwiedzia polarnego, zbroi rycerskiej, itp ? :-)
    > Z następcą żarówki też się zaprzyjaźnimy.

    Istnieje między tym różnica ZASADNICZA. Zbroja rycerska, tudzież
    lampa naftowa, została wyparta w naturalny sposób, poprzez wybór samych
    konsumentów. Nie można tego porównywać z urzędniczymi rojeniami. Kto
    tego nie rozumie, żyje w roku 1984...

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2009-04-30 22:21:06
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Istnieje między tym różnica ZASADNICZA. Zbroja rycerska, tudzież lampa
    > naftowa, została wyparta w naturalny sposób, poprzez wybór samych

    Co do lapmy naftowej nie zgadzam sie zdecydowanie.
    Sa nadal produkowane i uzywane - w duzo wezszym zakresie, ale jednak.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2009-04-30 23:32:51
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Już widzę te nagłówki w Wyborczej: Policjanci znaleźli w mieszkaniu >
    > 1000 nielegalnych żarówek. Właściciel mieszkania został przez sąd
    > aresztowany na 3 miesiące. Skarb państwa stracił 50 tysięcy złotych".

    albo we wieczornych wiadomosciach:

    polska policja wraz interpolem przechwycila
    przemyt nielegalnych zarowek do niemiec;
    zarowki probowano przemycic w oponach dwoch tirow
    na bialoruskich blachach;
    kierowcy juz odsiaduja wyrok w guantanamo;

  • 15. Data: 2009-05-01 09:42:50
    Od: "p" <...@r...tu>

    > konsumentów. Nie można tego porównywać z urzędniczymi rojeniami. Kto tego
    > nie rozumie, żyje w roku 1984...

    Urzędnicze rojenia są od zawsze, odkąd istnieją urzędnicy.
    Sam zachęcasz do przestrzegania prawa.
    Żarówka jest nieistotną drobnostką - były i będą bardziej wkurzające
    decyzje.
    Należy się buntować przeciwko organizacji, systemowi ?
    Czy tzw. "terroryści" których nękają wojska różnych państw buntują się
    przeciw systemowi, czy tylko są wyprodukowani przez system ?
    Rok 1984 mamy za sobą , realia teraźniejsze przerosły zamysł Orwella.
    Matrix przed nami, albo jeszcze coś "lepszego".

  • 16. Data: 2009-05-04 08:44:36

    SDD pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Co do lapmy naftowej nie zgadzam sie zdecydowanie.
    > Sa nadal produkowane i uzywane - w duzo wezszym zakresie, ale jednak.

    Co do zbroi rycerskich - też są produkowane i użytkowane.

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania