  • 1. Data: 2002-03-19 23:16:02
    Temat: Czy to jest mozliwe ?????
    Od: "Luka" <i...@s...pl>

    Witam
    Prowadze serwis www , nie prowadze dzialalnosci gospodarczej.
    Czy w takiej sytuacji moge organizowac na mojej stronie konkursy
    z nagrodami pienieznymi lub rzeczowymi ?
    Czy jest to dozwolone, czy moze musze do tego typu dzialan zalozyc firme ?
    Luka
    i...@s...pl

  • 2. Data: 2002-03-20 09:04:09
    Temat: Re: Czy to jest mozliwe ?????
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Wed, 20 Mar 2002 00:16:02 +0100, "Luka" <i...@s...pl> wrote:

> [...]
    >z nagrodami pienieznymi lub rzeczowymi ?
    >Czy jest to dozwolone, czy moze musze do tego typu dzialan zalozyc firme ?

    Jeżeli są to konkursy w których nagroda zostaje przyznana w drodze
    losowania to bez wątpienia taki konkurs podpada pod przepisy o grach
    losowych. Kto może organizować gry losowe i jakie warunki musi spełnić
    są określone w ustawie o grach losowych i zakładach wzajemnych wraz z
    rozporządzeniami wykonawczymi, z którymi można się zapoznać na
    www.sejm.gov.pl

    Sławomir Dąbrowski

  • 3. Data: 2002-03-21 21:20:33
    Od: "Andrzej W. Ząbik" <z...@k...com.pl>

    jeżeli rozdajesz to możesz to robić do woli, jeżeli jednak weźnmiesz choćby
    1 zł to już musisz prowadzić działalność.