    From: hADeSik <h...@h...sru>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy trzeba wpisywac jako kup wszystko ?
    Date: Fri, 31 Jan 2003 20:21:37 +0100
    Sender: h...@o...pl@srv3.dolsat.pl

    ###----- w odpowiedzi na list od Maddy -----###
    > Bo ja od lat wywalam faktury z makro gdzie robie takze prywatne zakupy.
    > I co mi zrobią???
    >
    > Mowie powaznie - co mi moga za to zrobić?
    > I co zrobią Makro? Zakwestionuja sprzedaż? Oddadzą VAT i dochodowy?

    pewien nie jestem, artykułami też nie walnę (sam wywalam faktury,
    których nie zaksięgowałem z jakichś powodów) natomiast ostatnio
    doszedłem do wniosku (na podstawie jakiejś dyskusji), że jednak mogą
    mnie ukarać (tego, który mi wystawił faktury - coś sprzedał chyba raczej
    nie) np. za to, iż nie księgując faktur ukrywam dochody (ukryte czyli
    nie zaksięgowane koszty przyczyniają się do przychodu, którego nie
    wykazałem, ale pewnie uzyskałem, bo koszty poniosłem i ukryłem je, aby
    ukryć ten przychód, którego nie wykazałem).

    to tak w skrócie i z drobnym zamieszaniem, ale chyba przepisowo ;-)

    PS: Przypomina mi sie uzasadnienie odmowy jaką kiedyś dostałem od
    ówczesnego przełożonego: 'gdyż zachodzi podejrzenie, że zaszłoby
    podejrzenie nadużyć...'

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...