    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy trzeba wyrejestrowac pracownika w US?
    Date: Fri, 01 Jul 2011 11:38:01 +0200

    W dniu 01.07.2011 10:39, K_D_K pisze:

    > na sama nie wie ;)

    No genialne... Jeszcze jakieś równie ,,przemyślane'' posunięcia w swojej
    karierze przedsiębiorcy wydziwia? Może czas jednak zainwestować w księgową?

    > miala zatrudniona osobe na umowe zlecenie - to pewnie za to

    Znaczy się miała kiedyś, a teraz sobie nadal radośnie płaci z powietrza?
    A tamtej osobie stosowne deklaracje PIT4R i Pit11 generowała?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek