eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy umowa handlowa może być aportem wniesionym do spółki z o.o.? › Re: Czy umowa handlowa może być aportem wniesionym do spółki z o.o.?
  • Data: 2002-12-05 08:55:19
    Temat: Re: Czy umowa handlowa może być aportem wniesionym do spółki z o.o.?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 5 Dec 2002, miki69 wrote:

    >+ Użytkownik Aga <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    [...]
    >+ > Bardzo proszę o wyjaśnienie-czy umowa handlowa może być aportem
    [...]
    >+ oczywiscie ze mozna wniesc wierzytelnosc z tytulu umowy aportem [...]

    Jeśli można... to dla mnie po polsku "umowa" a "wierzytelność
    z tytułu umowy" to dwie różne rzeczy - chyba z czasami[1] związane ;)
    ...ale może z moim polskim coś nie tak :)

    Pozdrowienia, Gotfryd
    [1]
    "umowa" - papier na podstawie którego może w przyszłości wystąpić
    dochód lub strata (w tym obejmująca kary umowne)
    "wierzytelność z umowy" - uzyskany w przeszłości tytuł prawny
    do żądania zapłaty