  • 11. Data: 2003-06-05 22:39:33
    Temat: Re: Czy w tym roku przysługuje ulga remontowa
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bbod9q$1uj7$1@foka1.acn.pl...

    > Użytkownik "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl> napisał w wiadomości

    > Wydawalo mi sie, ze tego typu warunki byly juz wczesniej ?
    -----------------------------------
    Karol no może nie zupełnie takie same 567 zł ten limit poprzednio nie był
    ?Tym razem ja sie przyczepie.
    Pozdrawiam Wiola

  • 12. Data: 2003-06-06 06:09:43
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Karol"

    > mogli,

    > Chyba, źle rozumiesz moje posty. Także ten o VAT na fakturze.
    > Trudno. Muszę z tym żyć.
    >
    > Karol
    ---------------------------
    Dobra ja już się poddaje nie rozumiem co piszecie albo żle rozumiem cytuje
    wszytkie posty ( dzięki Gotfryd ) chcę spać mam dziś starszny dzień a niby
    jutro wolne może jakoś przemilcze i przetrzymam.
    Pozdrawiam Wiola

  • 13. Data: 2003-06-06 07:02:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Jun 2003, Wioletta Pikorska wrote:

    >+ Użytkownik "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl> [...]
    >+ > > >[...] i minimum wydatku 567 zł.
    [...]
    >+ > > cudem dorzucili "odpowiednie" warunki :)
    >+ >
    >+ > Wydawalo mi sie, ze tego typu warunki byly juz wczesniej ?
> [...]

    Limit *minimum* wydatku żeby móc odliczać to chyba od dość
    dawna był ! W każdym razie w "poprzednim 3-letnim cyklu"
    jak najbardziej (był).

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 14. Data: 2003-06-06 07:50:47
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...

    > Limit *minimum* wydatku żeby móc odliczać to chyba od dość
    > dawna był ! W każdym razie w "poprzednim 3-letnim cyklu"
    > jak najbardziej (był).
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd
    Dobra żle się znów wyraziłam limit był a i owszem ale nie w wysokości 567
    zł..
    Pozdrawiam Wiola

  • 15. Data: 2003-06-06 20:34:13
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> napisał w wiadomości

    > Dobra żle się znów wyraziłam limit był a i owszem ale nie w wysokości 567
    > zł..
    > Pozdrawiam Wiola

    To ja wytlumacze :-)

    To nie Ty sie zle wyrazilas, tylko kolega Janusz:

    cytat:

    "Aha, dzieki, czyli nic strasznego, myslalem, ze odwolac ulgi nie mogli,
    wiec jakims cudem dorzucili "odpowiednie" warunki :) "

    koniec cytatu.

    Nic nie musieli zadnym cudem dorzucac, bo zasadniczo te warunki istnialy tez
    przez 2003 (pomijajac limity).

    Karol