eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy wynajmujący może żądać oświadczenia o obrotach firmy? › Re: Czy wynajmujący może żądać oświadczenia o obrotach firmy?
  • Data: 2011-08-24 12:56:41
    Temat: Re: Czy wynajmujący może żądać oświadczenia o obrotach firmy?
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 22 Aug 2011 04:21:16 -0700 (PDT), Asen napisał(a):

    > No to jestem zły, bo podejrzewam, że chcą mi wypowiedzieć umowę

    Nie bierz tak dosadnie treści posta liwiusza do serca ;)
    Nie przedstawiaj swoich ksiąg byle leszczowi :)
    Bo sobie facet na "Twój biznes" w swoim imieniu postawi biznesa :)
    Będzie widział czarno na białym jaki jest obrót i czy warto w tą "działkę
    wchodzić".
    Nie daj się, nic nie przedstawiaj.
    Chyba że wynajmującym jest... UKS :))))
    Ale wówczas nie potrzebowałby do tego żadnej umowy ;)