eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy z umową urzyczenia lokalu są związane jakieś koszta? › Re: Czy z umową uzyczenia lokalu są związane jakieś koszta?
  • Data: 2003-05-13 18:52:24
    Temat: Re: Czy z umową uzyczenia lokalu są związane jakieś koszta?
    Od: Piotr Liskiewicz <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Bartek wrote:
    > Wiem że muszę z rodzicami podpisać umowę użyczenia lokalu, ale
    > czy z tym związane są jakieś opłaty dla obu stron?
    Od samej umowy nie ma oplat, uzyczenie przez rodzicow nie stanowi
    tez dla Ciebie przychodu - czyli na razie jest bez problemow.
    Oplata jest tylko tam, gdzie rodzice placa podatek od nieruchomosci
    (u mnie jest to Urzad Gminy) - rodzice musza w terminie do 14 dni
    zglosic to, ze w czesci nieruchomosci prowadzona jest DG i zostanie
    im naliczony stosownie wiekszy podatek od tej czesci nieruchomosci.

    Pozdrawiam

    Piotrek