eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy złożenie zeznania za 2007 w dniu 31-12-2007 daje prawo do uproszczonej formy zaliczek w 2008 roku? › Re: Czy złożenie zeznania za 2007 w dniu 31-12-2007 daje prawo do uproszczonej formy zaliczek w 2008 roku?
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy złożenie zeznania za 2007 w dniu 31-12-2007 daje prawo do
    uproszczonej formy zaliczek w 2008 roku?
    Date: Mon, 24 Dec 2007 11:18:38 +0100

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > [...]
    > [...]
    >
    > Już chciałem się rzucać, że prawo do korekty przysługuje tylko w razie
    > popełnienia błędu przez podatnika, ale rzeczywiście - nie ma takiego
    > warunku.
    > Pas :)

    Ja jeszcze ze swojej strony dorzuce, ze jakby byl taki zapis, dalej
    uwazalbym ze korekta bylaby wlasciwa.

    A to dlatego, ze podatnik sklada zeznanie z przeswiadczeniem ze jest to stan
    obejmujacy calosc roku, mimo ze czesc roku jeszcze nie uplynela. Inaczej
    mowiac jest przekonany ze nic mu sie w ksiegach juz nie zmieni.

    Teraz okazuje sie inaczej, znacz sie popelnil blad, ktory trzeba skorygowac.
    Od korygowania danych przeszlych rozni sie to tym, ze tam zapomnial, tu nie
    przewidzial. To samo, tylko z przeciwnym zwrotem na osi czasu ;)

    p. m.