eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy zmienia sie NIP spolki z o.o. przy zmianie urzedu skarbowego? › Re: Czy zmienia sie NIP spolki z o.o. przy zmianie urzedu skarbowego?
  • Data: 2004-02-11 10:48:49
    Temat: Re: Czy zmienia sie NIP spolki z o.o. przy zmianie urzedu skarbowego?
    Od: "j23" <w...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mieczyslaw" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1t88wfci1c5pk.ksstqc9w6i2z$.dlg@40tude.net...

    > Ja przenosiłem firmę (S.A.) z Nysy woj.Opolskie do Katowic i NIP został.
    > Dostałem tylko potwierdzenie NIP-u z urzędu z Katowic.

    A mozna sie podlaczyc do pytania? - Jakie dokumenty musiales skladac i czy w
    jednym US czy w obu. Ja niestety mam problem, bo oba urzedy odmowily
    przyjecia papierow jeden zada (te z ktorego sie wynosze) odpisu z KRS i
    VAT-Z, a drugi (oprocz odpisu z KRS, umowy Społki, i Regonu) jeszcze umowy
    rachunku bankowego, umowy najmu lokalu i Regonu z nowym adresem.