eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy zmienia sie NIP spolki z o.o. przy zmianie urzedu skarbowego? › Re: Czy zmienia sie NIP spolki z o.o. przy zmianie urzedu skarbowego?
  • Data: 2004-02-11 18:10:50
    Temat: Re: Czy zmienia sie NIP spolki z o.o. przy zmianie urzedu skarbowego?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 11 Feb 2004 11:48:49 +0100, "j23"
    <w...@s...com.pl> wrote:

    >A mozna sie podlaczyc do pytania? - Jakie dokumenty musiales skladac i czy w
    >jednym US czy w obu. Ja niestety mam problem, bo oba urzedy odmowily
    >przyjecia papierow jeden zada (te z ktorego sie wynosze) odpisu z KRS i
    >VAT-Z, a drugi (oprocz odpisu z KRS, umowy Społki, i Regonu) jeszcze umowy
    >rachunku bankowego, umowy najmu lokalu i Regonu z nowym adresem.
    Potwierdzam, "nowy urzad" zazadal tego co podales: KRS, tekst
    jednolity umowy spolki , regon po zmianach, umowa z banku, umowa najmu
    lokalu. Stary urzad powiedzial ze do nich nie trzeba nic zglaszac, ale
    gdzies czytalem/slyszalem ze trzeba. Tylko co skladac skoro w starym
    urzedzie mowia ze nic?

    WAM
    --
    Poszukuje firmy wyzbywajacej sie sprzetu komputerowego.
    Chodzi o sprzet jeszcze w miare sprawny.