    From: t <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czynny żal
    Date: Sat, 12 Aug 2006 18:20:12 +0200

    Dnia 12-08-2006 o 17:01:05 posejdonn <rpp22@no_spam.o2.pl> napisał:

    > Po zakonczeniu DG dokumenty firmowe przechowywalem w domu, podczas
    > remontu
    > mieszkania zlozylem je, na czas remontu, w piwnicy.
    > Niestety po remoncie zapomnialem o nich na jakis czas i ulegly one
    > zniszczeniu.
    > Zaraz po stwierdzeniu tego? faktu z?o?y?em w US czynny ?al, opisuj?c ca??
    > zaistnia?? sytuacj?.
    > Po ok 2 miesi?cach od z?o?enia czynego ?alu, wpad? do mnie, jak huragan
    > UKS
    > w celu kontroli prawid?owo?ci rozlicznia VAT-u.
> [...]

    W kodeksie karnym skarbowym sa wymienione sankcje, coś do 240 stawek
    dziennych itd.
    Czynny żal nie chroni przed tym dlatego iż obowiązek przechowywania masz
    nadal,
    czyli po złożeniu czynnego żalu jesteś chroniony tylko za okres do momentu
    złożenia.
    Tak czy siak ew mandat/grzywna będą mmusiał uwzględniać to że utraciłes
    dokumenty
    w wyapdku losowym, jednak mogą zarzucić Ci niezachowanie wystarczającej
    ostrożności.
    Zycząc Ci jak najlepiej jestem jednocześnie ciekaw jak skarbówka to
    potraktuje