    From: t <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czynny żal
    Date: Sun, 13 Aug 2006 10:17:23 +0200

    Dnia 13-08-2006 o 01:10:57 Dariusz Stefan <s...@g...pl> napisał:

    > U?ytkownik "t" <r...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > ??? jak nie odtworzysz dokumentów kosztowych to Ci je "wyrzuc?"...
    > a wtedy to nie b?dzie wykroczenie a przest?pstwo czyli s?d...

    To jest zagrożone grzywną, chyba że przypadek mniejszej wagi.
    Zakładając że sporo odtworzy to nie musi się chyba tak źle skończyć.
    US może nałożyć mandat nawet za przestępstwo jeśli nie jest zagrożone
    więzieniem,
    natomiast sąd będzie musiał wziąść pod uwagę okoliczności.
    Będzie sporo roboty ale jeśli to państwo nie jest do końca zepsute
    to powinno to się dać jakoś przejść i żyć dalej...