    From: "posejdonn" <rpp22@no_spam.o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czynny żal
    Date: Sun, 13 Aug 2006 20:46:44 +0200

    Użytkownik "Dariusz Stefan" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ebln6u$2lt$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > ??? jak nie odtworzysz dokumentów kosztowych to Ci je "wyrzucą"...
    > a wtedy to nie będzie wykroczenie a przestępstwo czyli sąd...
    >
    > generalnie współczuję... czeka Ciebie wiele mc żmudnej pracy...
    >
    > pozdr. Darek

    Do Darka

    Analogicznie rozumując Twoją odpowiedź, mogę nie odtworzyć wszystkich faktur
    zakupowych i kosztowych, więc teoretycznie VAT i PD wyjdzie mniejszy, zwrócą
    mi wtedy nadpłacone podatki? :)))
    Wiem, że sprawa nie jest łatwa, ale US czy też UKS nie może ot tak sobie
    wyrzucić faktur, które im nie pasują. (chyba)

    Do "t"

    Dlaczego mają mnie ukarać chociażby grzywną, jeżeli to nie US odkrył
    wykroczenie/przestępstwo skarbowe?
    A "instytucja" czynnego żalu m.in. jest po to, że jeśli sam ujawnisz "zło"
    wyrządzone, opiszesz wszystkie zaistniałe okoliczności, wyrazisz skruchę
    itp. itd., to nie mają prawa Cię ukarać.