  • Data: 2002-10-03 07:30:30
    Temat: Re: DG
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Wed, 2 Oct 2002 23:49:52 +0200), Gotfryd Smolik
    - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> był(a) napisał(a):

    > To ciekawe dlaczego w nazwie S.C. ma być napis "S.C."....

    Tylko pytanie czy ma? Ja nie mam i nie używam...
    Kiedyś miałem, ale jak były te zmiany i składalem wniosek o wpis do
    ewidencji, pani z urzęda sama zadzwoniła do mnie i spytała czy chcę
    mieć SC czy nie. Że mi się nie podobało, bo lubię krótkie nazwy, to
    powiedziałem, że nie...

    > Biorąc pod uwagę że niektórzy chyba jednak mają dwa
    >wpisy - to nie wierzę takie porównanie ;)

    EksPertowi pewnie jawi się to jako Podwójne Obywatelstwo :-)

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert