  • Data: 2003-01-23 13:40:28
    Temat: Re: DG a dzialalnosc wykonywana osobiscie
    Od: "Enope" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz wszystkie problemy związane z zatrudnieniem pracownika: rejestry
    > wynagrodzeń, urlopy, chorobowe, ZUS-y, PIT-y, Inspekcję Pracy, etc.
    > Ale od strony działalności gospodarczej wszystko jest OK. Tylko warunek
    > kolega musi wykonywać prace wchodzące bezpośrednio w zakres prac firmy
    > - to nie może być np księgowy, lub kierowca

    Na ryczalcie tylko karta przychodow - 1 strona, urlop - wypisze raz w roku
    caly i dostanie (na papierze) gruszkowe i spokoj, ZUS wyliczy platnik i
    wydrukuje (tylko 2 kartki wiecej niz ja sam), no i PIT 4 (1/4 etatu to i tak
    0 podatku). Zakres dzialalnosci mozna oczywiscie rozszerzyc.
    I w ten sposob konsolidujac sily mozna przeciwstawic sie fiskusowi (i
    jeszcze wyjdzie to taniej).