  • Data: 2006-07-27 13:18:46
    Temat: Re: DG a praca nakladcza
    Od: Efreet <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hikikomori San napisał(a):

    > umf. no to fakt :) ale mzoe zone masz...

    szukam :)

    > wiem, ze to pod firmactwo podchodzi ;) i generalnie __odradzam__ ;)

    a dlaczego ?? tak to sprawdzaja ?? powaznie ??
    a jesli mam pisemne pelnomocnictwo od zony ?? :)
    poza tym - nie chce mi sie na nowo wszystkich umow podpisywac
    z kontahentami...

    > No coz, to zostaje ci praca nakladcza,

    no ale jak sie potem rozliczac ?? gdzie znajde te przepisy ??

    > ale jesli zamyksz swoje DG to
    > chyba na niej dobrze (podatkowo) wyjdziesz.

    hm ?? wtedy bede mial same u-z :) i akurat jedna stala na 100 PLN ?? :P

    Efreet