    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG a zwolnienie lekarskie
    Date: Sun, 12 Oct 2008 20:36:43 +0200

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Zastanawiam się co wyjdzie po zastosowania a contrario ad aburdam.
    > Czyli mamy DG która *polega* na prowadzeniu księgowości tudzież
    > usługach prawniczych :D

    Na pozór wygląda to oczywiście: dla siebie można, dla innych nie.
    Choć googlałem poprzednim razem jak pisałem, i spotkałem się ze stroną
    www z opinią, że na zwolnieniu nie można nawet *się* reprezentować przed
    sądem. Ale nie zgadzam się z tym.

    > Z kolei to jest IMVHO "za wąsko"...
    > Klasyka: "znaczy własny ST może montować lub budować?" (świadczenie
    > usługi to nie jest, zdecydowanie).

    Zbyt trudne pytanie jak dla mnie, ja tu sobie tak ogólnie dywaguje :)

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz