  • Data: 2010-08-09 09:47:34
    Temat: Re: DG i kosz pracy własnej
    Od: "P.apa5.merf" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał:
    > Ty się może zastanów, jak praca staje się kosztem u pracownika
    > *dla pracownika*. Może da Ci do myślenia ;)

    normalnie, jak zatrudnisz pracownika to jego wynagrodzenie wrzucasz w koszty
    prawda?:O)

    > Jaką pracę, *własną*?
    > A definicję kosztu kiedyś przeczytałeś?
    > Chcesz mieć koszt z tego tytułu, że bierzesz swoje własne
    > pieniądze? :O

    może nie czepijajmy się kurczowo definicji, ja tych pieniędzy mogę wcale nie
    brać, ale z drugiej strony czy to znaczy że istnieje praca za darmo?:O)
    może konkretniej mi chodzi o to jak zakwalifikować pracę własną w
    księgowości?:O)
    bo jeśli maszyna mi pracuje to jej pracę, amortyzację i inne pierdoły
    wrzucam w koszta, jak mi pracuje pracownik podobnie,m ale jak ja dam pracuje
    to co?:O)

    > Co, *pracę* jako przychód?

    wynagrodzenie z pracy jako przychód, to takie dziwne?:O)