    From: "P.apa5.merf" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG i kosz pracy własnej
    Date: Tue, 10 Aug 2010 18:35:58 +0200

    Órzytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał:

    > Ustal sam ze sobą: te pieniądze za pracę będziesz miał Ty, czy może
    > jednak pracownik?

    czy te pieniądze bedę miał ja, czy pracownik to jest bez znaczenia, bo
    żednej pracy nie da się wykonać za darmo, więc nawet jeśli tą kasę dostanę
    ja to ją muszę wydać na to samo na co wydał by ją pracownik, prawda?:O)

    > O to jak mniemam, że w takim układzie to *on* zapłaci podatek,
    > bo *on* zarobił. I nikogo nie obchodzi czy on pracował, płaci
    > z tego tytułu że zarobił[1].
    > Jeśli *Ty* zarabiasz, to płacisz podatek od tego co zarobiłeś,
    > niezależnie czy pracowałeś czy nie.

    ok, ale tu chodzi o podatki, jeśli zarobi pracownik to podatek ok prałi,
    jeśli pracuje właściciel to też zapłaci podatek jak pracownik, a DG zapłaci
    podatek kiedy będzie miało zysk:O)