  • Data: 2010-08-16 12:32:33
    Temat: Re: DG i kosz pracy własnej
    Od: "P.apa5.merf" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "SDD" napisał:

    > No to wtedy bedziesz spolce generowal koszty, ale jako prezes bedziesz
    > placil co najmniej podatek dochodowy (wg skali 18% i 32%) .
    > Przy specyficznych rodzajach dzialalnosci nieglupim wyjsciem moze byc
    > autorska umowa o dzielo - wtedy redukujesz swoj podatek o polowe - do
    > czasu, poki nie przekroczysz wyzszego progu, choc nawet i wtedy 32%/2 =
    > 16% < 19%
    > Jesli bedziesz kase wyplacal dywidenda, to bedzie opodatkowana - OIDP -
    > podwojnie: raz, ze nie bedzie stanowic kosztu i zwiekszy podatek CIT
> [...]

    ok, ale mogę wtedy jako prezes pracować harytatywnie, ale oczywiście spułka
    będzie miałą spore koszta reprezentacyjme, na auto, lokal, służbę, na
    wyłączny użutek prezesa:O)

    zresztą wychodzi na to że normalny człowiek to musi płacić setkę podatków i
    zapier*** a takie to międzynarodowe koncerny to raz że nie płacą podatków,
    to jeszcze dostają dotację państwowe i jeszcze zatrudniają za bezcen
    niewolników i się opierd***!:O(