eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDG i współwłasność samochodu z osobą fizyczną - ile % kosztów?? › Re: DG i współwłasność samochodu z osobą fizyczną - ile % kosztów??
    From: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG i współwłasność samochodu z osobą fizyczną - ile % kosztów??
    Date: Thu, 14 Jul 2005 18:15:54 GMT

    Użytkownik " piotrek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:db5hgc$su5$1@inews.gazeta.pl...
    > witam,
    > jestem (DG, VAT, KPiR) wspolwlascicielem samochodu osobowego z ojcem (nie
    > prowadzi dzialalnosci), jak wyglada sytuacja gdybym chcial zalozyc do
    > samochodu instalacje gazową i w ogole go uzywać w DG.
    >
    > stacja wystawi mi fakture na np. 2000netto to czy w koszt pojdzie mi tylko
    > 50% czyli 1000zł i zwroca mi 50% VATu za instalacje? Czy moge śmiało
    > wszystko
    > wliczać mimo, iz jako wspolwlasciciel mam tylko 50% samochodu?
    >
    > co jeszcze moze byc moim kosztem i w jakim % (czesci, przeglady, serwis,
> [...]
    Witam:)byłam w podobnej sytuacji i po konsultacji w US (kilku) wlicza się
    połowę udokumentowanych wydatków w KPiR...tylko zastanawia mnie na
    marginesie fakt ,gdy auto jest współne i dwie osoby prowadzą DG co wtedy z
    rachunkami?kazda usługa musi byc fakturowana na dwie f-ry po pół?
    pozdrawiam
    ania
    p.s
    po przeliczeniu zostałam przy ewidencji przebiegu:)