eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDG i współwłasność samochodu z osobą fizyczną - ile % kosztów?? › Re: DG i współwłasność samochodu z osobą fizyczną - ile % kosztów??
  • Data: 2005-07-14 20:36:19
    Temat: Re: DG i współwłasność samochodu z osobą fizyczną - ile % kosztów??
    Od: " piotrek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ania <a...@N...alpha.net.pl> napisał(a):
    > p.s
    > po przeliczeniu zostałam przy ewidencji przebiegu:)

    możesz rozwinąć? ja w ogole nie mam pojecia co bede musial robić, będe
    wdzieczny za wszelkie info:-)

    stan mojej wiedzy na dziś jest taki, że musze robić jakąś kilometrówke i w
    zależności od czegośtam ileś z kosztów poniesionych na jeżdzenie moge wpisać
    w książkę... nie wiem czy musze kupic do tego jakas ksiazeczke czy jest jakis
    programik i w ogole wiem mało;-)

    pozdrawiam,
    piotrek