    From: Herbi <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG i zatrudnienie na 1/2 etatu a skladki ZUS
    Date: Tue, 14 Nov 2006 13:54:29 +0100

    Dnia 14 lis o godzinie 13:29, na pl.soc.prawo.podatki, Klapuch :-)
    napisał(a):

    > Informację słowną, ale mam pieczątkę imienną z datą od tej osoby,
    > która przyjmowała dokumenty i od której mam tę informację.

    Czyli co *dokładnie* Ci przekazała słownie - bo że przystawiła pieczątkę -
    to tylko potwierdza przyjęcie IDENTYCZNEGO dokumentu - nic więcej.
    Reasumując: chce Ci tylko uświadomić że tą drogą nie masz żadnych szans.
    Nawet ta pieczątka nie daje Ci żadnego dupochronu - np. błędnego zgłoszenia
    - bo ta pani nie weryfikuje dokumentu - ona potwierdza tylko zgodność
    jednego i drugiego egzemplarza.

    > Mam ZUS ZFA, ZZA i DRA

    Czyli tylko do zdrowotnego zgłosił Cię "płatnik" (to akurat też Ty;) )

    > Mi też. Ale to musiałbym przynieść zaświadczenia z pracy. Bo ja
    > wiem...

    Ale po co???
    To że Twój pracodawca nie zapłacił składek ...... jaki masz na to wpływ?
    Żaden - Tobie pracodawca składki potrącił - Ty się już wywiązałeś ze
    swojego obowiązku.

    > Super. W takim razie mam zaległości 30 miesiecy. Ma ktoś jakiś pomysł
    > jak z tego wybrnąć? Nie zapłacę tego chociażbym pękł. Nawet jak mi to
    > rozłożą na kilka lat w ratach. Mam jakąś szansę na umorzenie tego?

    Na umorzenie .... teoretycznie.
    Praktycznie - nie masz szans. Tylko ukłon w stronę układu ratalnego ....
    :((((

    > Sęk w tym, ze ostatnia moja umowa o pracę jest od 2000 roku, a
    > wcześniej pracowałem jeszcze 3 lata. Oni mi wczoraj mówią, że JEDYNA
    > składka jaka jest na moim koncie to ubezp. zdrowotne, które sam
    > wpłacałem.
    > Nie pomogło NIP pracodawcy - nie mogą tego znaleźć i tyle.

    To akurat nie Twoja brocha - będzie się gęsto tłumaczył Twój pracodawca
    (czyt. płacił). Czy przez cały ten okres nie zauważyłeś że na Twoje OFE nie
    wpływają składki?? Nie "reklamowałeś" tego?
    Pracodawca nie daje Ci RMUA, albo tzw "paska"?

    --
    Herbi
    14-11-2006 13:54:25