  • Data: 2006-11-15 10:39:12
    Temat: Re: DG i zatrudnienie na 1/2 etatu a skladki ZUS
    Od: "Klapuch :-)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia tego, podwoje nieba się rozwarły i głos "Dariusz Domagała"
    <b...@i...net.pl> grzmiąc na głowami przerażonych istot
    przekazał ku Ziemi tę wiadomość:

    >Jednym z atrybutow firmy jset NIP ktory w przypadku
    >firmy jednnoosobowej jest nipem wlasciciela.
    >Wiec jak to chcialbys zrobic?

    Wlasnie sie nad tym zastanawiam.
    Wszystko się pomieszało. Mam 2 wyjścia - albo zrezygnować z pracy na
    1/2 etatu i samemu płacić ZUS (o ile dam radę - to jest nalgy wydatek
    rzedu 1000 zl (zus + utrata pensji)),
    albo przepisac firme na kogos innego.

    pozdrawiam
    Mariusz

    //(\ /)\\ Klapuch
    (/: ' ' :\) gg: 3736633
    ^.---.^
    : '._.' : "Wypowiedzieli wojnę biedzie i bieda wygrała."