    From: "Klapuch :-)" <k...@o...-p-l>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG i zatrudnienie na 1/2 etatu a skladki ZUS
    Date: Tue, 14 Nov 2006 20:42:04 +0100

    Dnia tego, podwoje nieba się rozwarły i głos t <r...@o...pl>
    grzmiąc na głowami przerażonych istot przekazał ku Ziemi tę wiadomość:

    >To kolejny dowód na poparcie mojej(i nie tylko mojej) tezy - w okienku to
    >można
    >watę cukrową kupować a nie zasięgać porad w swej istocie prawnych.

    A bo ja wiedziałem, zakładając firmę po przeczytaniu kilkunastu
    poradników, że wszystko co urzędnicy mówią trzeba mieć na piśmie, a
    poza tym nie ma co zwracać uwagi, bo każdy mówi coś innego...

    Jakbym nie chciał płacić ZUS'u to nie płaciłbym w ogóle, a już na
    pewno nie pisałbym do niego czy wszystko OK. Ale pewnie logiki z ZUSu
    nie ma co oczekiwać.
    >Jeśli nic Cię tu nie trzyma to czemu nie?
    >A jeśli masz tutaj jakąś kotwicę to musisz niestety zakombinować.
    >Uzbierało się tego pewnie z 20000 z odsetkami, nieciekawa sytuacja przyznam
    >ale da się wybrnąć. Tyle że rozumiem że masz na życie tysiąc z hakiem
    >i nie za bardzo jest z czego spłacać..

    Sęk w tym, że nie mam jak. Za dużo rzeczy i za dużo ludzi musiałbym
    zostawić...
    Najgorsze jest to, że gdybym wiedział od początku to byłoby wszystko
    ok. Zrobiłbym tak, żebym miał te wymagane minimum, albo po prostu
    zostawiłbym pracę i zajął się tylko firmą. Ech...

    pozdrawiam
    Mariusz

    //(\ /)\\ Klapuch
    (/: ' ' :\) gg: 3736633
    ^.---.^
    : '._.' : "Wypowiedzieli wojnę biedzie i bieda wygrała."