    From: "berdycz" <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG i zatrudnienie pracownika
    Date: Wed, 29 Jan 2003 17:33:19 +0100

    Użytkownik <p...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:b18ur8$fe1$1@phone.provider.pl...
    > oki. wlasnie o to mi w tym poscie chodzilo - aby stwierdzic czy
    > mozna kogos zatrudnic na etat i nie miec z tym problemow, ale jesli
    > jest jak mowicie, to osoba nie dostanie skrawka etatu, coz...

    A o tym czy zatrudnić kilka osób na etat czasami toczą się dyskusje.
    I nie koszt podatków i ZUSu jest najistotniejszy, ale różne socjalno, formalne
    przeszkody.

    Kilku swoich najbliższych zaufanych możesz zatrudnić, jak masz pewność, że nie
    podłożą Ci nogi, kablując gdzie się da.
    Inaczej poniżej 20 osób nie warto nikogo zatrudniać. Lepiej na czarno, albo niech
    mają własne firmy.

    No niestety "Polska to dziwna kraj" !!!
    Politycy i ich namiestnicy mają łajno zamiast mózgu, obojętnie skąd przyszli do
    koryta.

    Najnowszy smaczek pod hasłem" działalność wykonywana osobiście" jest tego dobrym
    przykładem. Uderzy w miliony ludzi.
    Czy chodzi o to by na siłę zmniejszyć bezrobocie, kosztem poziomu życia obywateli ???
    Jeśli tak, to pomysł jest klasyczny. Więcej w kasie państwie będzie forsy do
    zagarnięcia.

    Niech szlag trafi polityków.... Ale głupie polaczki takich sobie wybrali... i do unii
    nie chcą bo patrioci...niech zdychają na
    własne życzenie...