    From: mk <n...@j...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG mieszkaniu -> amortyzacja i odsetki w KUP ?
    Date: Mon, 21 May 2007 13:35:40 +0200

    cef pisze:

    > A logika nie wystarczy?
    > Skoro pokój nie utracił owego mitycznego
    > charakteru mieszkalnego (piszę tak właśnie- mitycznego,
    > bo nie ma czegos takiego w przepisach, a jedynie w interpretacjach)
    > to niby dlaczego wydatki na jego utrzymanie czy część amortyzacji
    > mają być kosztami? A jeśli utracił, to jest to normalny obiekt (część
    > budynku)
    > służący działalności gospodarczej - szczegóły w pierwszych artykułach
    > ustawy o podatkach i opłatach lokalnych (a wysokość opłat, to pewnie
    > jakaś uchwała
> [...]

    rozumiem to doskonale, chodzi o to, że nie zawsze działania us są zgodne
    z logiką :)
    Mam DG, nie wliczam nic z mieszkania w koszty dla świętego spokoju,
    jednak gdybym miał gdzieś podkładkę pod to,że jednak można na takich, to
    czy takich warunkach, to bym się zastanowił.
    Na razie jednak wygląda mi na to, że nie warta skórka wyprawki.
    Mam rację?
    pozdr.
    mk