  • Data: 2007-06-16 09:50:52
    Temat: Re: DG nazwa firmy na pieczatce
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 16 Jun 2007, Wrak Tristana wrote:

    > I wtedy stajesz się zoo :D A skoro nie stałeś się, to pewnie nie masz :D

    :P

    > Ale ten kapitał jest ciągle, prawda?

    Tak, w bilansie pokryty pozycją "strata".
    Znaczy fizycznie pieniędzy nie ma ani na koncie ani w kasie,
    reszta się zgadza :|

    > Nie. Bo będzie znaczyło, że mam już pewien poziom.

    No i tu się różnimy.

    > No SC powinna być zakazana prawnie.

    E tam. Świadomość prawna społeczeństwa powinna być większa, bo zdaje
    się znacznie więcej wtop ma miejsce przy wszelkich poręczeniach niż
    przy zakładaniu S.C. :|

    pzdr, Gotfryd