  • Data: 2007-06-17 04:07:26
    Temat: Re: DG nazwa firmy na pieczatce
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 16 Jun 2007 23:51:32 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

    > W odpowiedzi na pismo z sobota, 16 czerwca 2007 20:41 (autor cef
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <f51au9$4ch$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Hm... No ja swoje podaję, ale jednocześnie czuję, że podając je w
    > kontekście ,,nazwa firmy'' spadam w dół w rankingach.
    >
    > Po prostu nazwa z nazwiskiem brzmi niedumnie :D

    :)

    Tutaj muszę przyznać troche racji, że sp. z o.o. i wyższe są uznawane za
    wiarygodne, ale nie z powodów które wymieniasz.

    Po prostu statystycznie rzecz biorąc, DG są to małe przedsiębiorstwa,
    często z całym miejscem wykonywania działalności w mieszkaniu, bez
    naruszania jego mitycznego charakteru mieszkalnego. Za to większość sp. z
    o.o. ma troche większe rozmiary.

    Więc jeżeli mam komuś powierzyć wykonanie jakiegoś zadania, rzeczywiście,
    DG wzbudza obawy. Ale o to czy wykona solidnie, czy wykona w terminie,
    itd... a nie czy będe miał jak od niego odzyskać później kasę.

    A z wiarygodnością finansową, jak ci z Gotfrydem wyłożyliśmy, jest
    zupełnie odwrotnie :). Tj. jak wkładasz jakąś grubszą kasę, to DG jest
    dużo bardziej wiarygodne niż sp. z o.o. *tej samej* "wielkości".

    p. m.