  • Data: 2007-06-19 19:58:25
    Temat: Re: DG nazwa firmy na pieczatce
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 19 Jun 2007 16:20:36 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

    > W odpowiedzi na pismo z wtorek, 19 czerwca 2007 00:18 (autor mvoicem
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <p...@g...com>):

    > Tak samo...

    No to masz fajnego promotora. Nie kazdy tak ma.

    > Mieszasz tutaj średniowieczne zwyczaje z techniczną
    > możliwością... Ja wiem, że betonowe przyzwyczajenie do nazwisk
    > funkcjonuje

    W tym momencie wypytuje cie o to jak ci sie udaje przezyc nie
    uzywajac nazwisk. Widac ci sie udaje, ale nie jest to normalne :)

    > Pewnie ma, ale nie dzwonisz do Marzeny ale do księgowej, sekretarki lub
    > sprzątaczki.

    Czyli proponujesz "poprosze pania Marzene, ksiegowa", tak?.

    > Nie, numery też zapominam. Chodzi o imiona.

    Ale imiona sa nieunikalne :), duzo bardziej nieunikalne niz nazwiska :).

    p. m.