    From: "Jacek" <s...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG - odliczenie wydatków
    Date: Sat, 3 Aug 2002 20:48:27 +0200

    Użytkownik "Kasia" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:aih092$o1c$1@news2.tpi.pl
    > Ja mam meldunek piętro niżej (nie wiem czy ma to
    > jakieś znaczenie).
    Ja odpowiem trochę żartobliwie bo mam dzisiaj taki nastrój.
    Robisz błąd że pchasz się jak piszesz piętro wyżej.W dzisiejszych
    czasach najlepiej jest schodzić w dół czyli do podziemia gospodarczago.
    A teraz poważniej.Nie komplikuj sobie życia.Ja na Twoim miejscu
    podpisałbym umowę najmu z taką kwotą czynszu,która zawiera już koszty
    gazu,prądu itd
    i ta kwota będzie dla Ciebie KUP.Telefon jak zawrzesz umowę z operatorem
    jako firma będzie w całości KUP,co i tak nie uchroni Cię zapewne od
    podchwytliwych pytań ze strony osób kontrolujących.Co innego gdyby
    pomieszczenie "firmowe" było wydzielone i miało osobne wejście.
    Zastosuj się do porady Sławomira,chociaż można by domniemywać że znasz
    tę ustawę,bo przecież już prowadzisz DG.Jeśli nie to szybko uzupełnij
    braki
    Jacek