  • Data: 2002-09-10 22:09:12
    Temat: Re: DG paranoidalna ?????
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 10 Sep 2002, Janek wrote:
    [...]
    >+ > AFAIR kiedyś czytałem komentarz w którym powoływano się na przykład
    >+ > bodaj weterynarza, który jednego roku miał pracownika (w więc
    [...]

    Sprawdziłem - to ów wałkowany przykład z inforu:
    http://www.infor.pl/serwis.html?serwis=01&P180=I02.2
    002.109.000001000&krok=A

    Wiarygodności "sądowo potwierdzonej" nie znam.
    Niemniej literalnie w treści ustawy napisali co napisali, to że
    USy wcielały w życie rózne pomysły (a wiemy że nie tylko swoje,
    skoro jakieś tam "zalecenia misterstwa" krążą) z różnym skutkiem
    (podatek od linuxa padł, ale po kratkach to tylko wniosek
    ministra[1] uciszył rewolucyjne nastroje) też wiemy.

    Jedyne czego nie wiemy - to czy w ciągu najbliższych 5 lat
    (a są projekty żeby to było 8, AFAIK) ktoś nie wyciągnie
    królika z kapelusza - tak jak to z "kratkami" było...
    [...]
    >+ PIĘKNIE !

    Niestety nie dość piękne, żeby mieć pewność że nie jest
    prawdziwe :] :(

    Pozdrowienia, Gotfryd
    [1] zastanawiający się, jak to jest możliwe że w konstytucyjnie
    praworządnym kraju, w którym nikt nic nie może poradzić na
    to że wyroki zapadają jak zapadają - *czasem* p. minister
    "wyraża pogląd", "opinię" lub "ujmuje się" - i okazuje się
    że np. USy przestają z dnia na dzień widzieć coś dziwnego
    w ustawie (kratki), sądy czy kolegia odstępują od karania
    (chyba o jakieś strajki czy blokady poszło - tak parę [ale
    *nie* paręnaście !] lat temu)...