    From: "Kris" <monsterg[nospam-to-usunac]@pertus.com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG - początek i kilka pytań
    Date: Wed, 19 Feb 2003 17:21:33 +0100

    > Proponuję poczekać na podstawę prawną :)
    > BTW: wiesz, że jesli masz pieczątki - to co najmniej jedna
    > ("urzędowa") powinna zawierać REGON ? To tak na wypadek jakbyś
    > jednak zmieniał :)
    dzięki za odpowiedzi. Będę zmieniał gdyż zapomniałem tytułu przed
    nazwiskiem:)
    Regon mam ale nie miałem Nipu i chyba też tam umieszcze.
    Czy taka pieczątka bedzie wystarczająca?
    Nazwa Firmy
    Imie Nazwisko
    Adres zamieszkania (a nie firmy jak teraz)
    REGON NIP
    Numer tel ale nie wiem czy mi sie zmieści jeszcze:)