    From: "Red" <kmwejfhNOSPAM@CUT-IT_MAN!!!acn.waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG początki... i kilka pytań
    Date: Fri, 14 Jan 2005 21:23:00 +0100

    > A ESToWNiP założyłeś ?

    A mozesz mi pomóc zrozumieć te skróty?
    Bo za dwa tygodnie i ja bede potrafił takimi rzucać,
    a bez wytlumaczenia ich zanczenia nie wiele sie naucze.

    > Ustal czy pytasz o auto *wprowadzone* do majątku firmy - czy
    > *niewprowadzone*. Oraz co rozumiesz przez "zarejestrowane
    > na firmę" ? Wpis w dowodzie rejestracyjnym ??

    Napisalem na początku pierwszego postu (byc moze nie do konca jasno) ze jest
    to moje auto,
    nie wprowadzone do majątku firmy i nie zarejestrowane na firme,

    > ...oraz co rozumesz przez ZUS...
    > Możesz "za siebie" płacić z 5 składek (popaczkowanych w zapłatę na
    > 3 różne konta ZUS) a możesz tylko jedną - my tego nie wiemy :(
    > Co rozumiesz przez "ZUS" ?

    płace tylko jedną

    > Tak.

    > Tak. Nie. Przecież skoro 19%L to masz KPiR (albo PK ;>) więc *wpisujesz*
    > je spokojnie wcześniej.
    > I nie wiemy co chcesz z VATem zrobić ;)

    A co moge z nim zrobić? musze zapłacić a koszta odliczam od podatku
    dochodowego TAK?

    > Dobra dobra :)
    > Początkujący to najpierw SAM sobie pomoże... owe 3k postów ! ;)

    Własnie odrabiam lekcje domową i
    mam nadzieje ze jednak mi pomożesz
    Grzesiek