  • Data: 2004-05-28 20:56:22
    Temat: Re: DG problem
    Od: "weronika" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tomry" napisał
    > Witam.
    > Wlasnie zakladam DG. Mam juz wpis do ewidencji i regon. Teraz zostalo mi
    > najgorsze bo US i ZUS
    > Mam wpisane do ewid. kilka rodzajow DG (wpisalem wszystko co mi przyszlo
    do
    > glowy, zeby potem nie wydawac kasy za dodatkowy wpis):.

    Najważniejsze jest, co faktycznie bedziesz robił- jesli bedą to np usługi
    zwolnione przedmiotowo z vatu- i tak nie będziesz mogl odliczyc vatu np z
    faktur za telefon :P. Wpisanie do EDG dlugiej listy oszczedza jedynie
    chodzenia po urzedach w przypadku zmiany branzy- dla skarbówki liczy sie to,
    co robisz faktycznie ( wg wystawionych faktur, rachunkow sprzedazy).
    Rzuciles temat- rzeke;)- odzaluj kase idz do doracy podatkowego i jak na
    spowiedzi opowiedz swoje plany. Tylko wtedy masz szanse wybrac optymalny
    wariant.:) Inaczej już na wejsciu wpakujesz sie w kanał.
    weronika