eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDG + rozpoczęcie etatu w trakcie miesiąca - jak zapłacić mniej ZUS? › Re: DG + rozpoczęcie etatu w trakcie miesiąca - jak zapłacić mniej ZUS?
  • Data: 2010-10-03 18:05:24
    Temat: Re: DG + rozpoczęcie etatu w trakcie miesiąca - jak zapłacić mniej ZUS?
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    SDD wrote:

    > 700/0,5 = 1400/1
    > Taka matematyka.

    Mnie wychodzi jednak, że podstawę stanowi przychód
    i on niestety nie będzie większy niż te 700zł wypłaty,
    o ile wogóle będzie wypłatya w tym miesiącu

    > Czyli co, pracodawca w deklaracji rozliczeniowej wpisze takiemu
    > pracownikowi za ten miesiac podstawe 0, pomimo ze pracowal i ze
    > otrzyma za ten okres wynagrodzenie?

    Jeśli nie otrzymał wynagrodzenia w tym okresie to tak wg mnie będzie.

    > Niech sie ktos madrzejszy ode mnie wypowie i skomentuje, ale ja jestem
    > przekonany, ze nei masz racji.

    Może i nie mam, po to są grupy, żeby sobie podyskutować.
    Poczekajmy na inne opinie.
    Jak bym był pewny, to bym to wyraził dosadniej :-)