  • Data: 2003-04-23 22:17:16
    Temat: Re: DG, samochód i alarm
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 23 Apr 2003, Latet wrote:

    >+ > Opony "zwiększające wartość użytkową" też ??
    >+ > Bo to że "normalnie zużyte" opony (czy cokolwiek innego) idą w koszty
    >+ > jest niewątpliwie prawdiłowe. Pytanie było o dokupienie opon zimowych
    >+ > których przedtem nie było, a nie wymianę starych !!
    >+
    >+ Opony moga sie zuzyc bardzo szybko, np. w wyniku uszkodzen.

    Niezaprzeczalnie.

    >+ Wiele razy juz wyrzucalem 1-2 roczne opony, z bieznikiem jak nowy,
    >+ po stwierdzeniu drobnych pekniec w srodku, widocznych po zdjeciu kola.

    Nie ma sprawy, IMHO :)

    >+ Przy normalnym cyklu, nowe opony - letnie lub zimowe, i tak kupuje sie
    >+ co pare lat. Nie powinno wiec byc wielkim problemem podciagniecie
    >+ tego pod "normalnie zuzyte".

    Znaczy: stare wyrzucasz żeby nie było śladu "ulepszenia" ? :)
    Może się czepiam... Po prostu nie ja pierwszy oceniałem że to *jednak*
    są *inne* opony i pewnej własności samochodowi dodają :]

    >+ Wg poradnika, ktory kupilem, to w 2003 jest łatwiej.
    >+ Ponoć do ubieglego roku - zadne ulepszenie nie moglo isc prosto do KUP,

    Acha. Zmień poradnik :], zapis o "jednostkowej cenie do 3500 zł"
    to od 2001 jest na pewno, a od kiedy był szukać mi się nie chce :)
    [...]
    >+ No to jeszcze bardzo drogie opony moglym dopkupic, jesli nawet
    >+ liczylyby sie one jako ulepszenie.

    3500zł sztuka czy razem ? ;)

    >+ Pozdrawiam,

    wzajem ! - Gotfryd